پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر؛سردار خسرو عروج در اجلاسیه 198+1 شهید شهرستان مهدیشهر که شامگاه جمعه با حضور هزاران نفری مردم شهرستان مهدیشهر، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان و مسئولین شهرستان در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر،برگزار شد، اظهار کرد: فرمانده تمام شهدا امام حسین(ع) و فرمانده ایشان نیز خدا است.

وی گفت: شهدا هیچ چیز را برای خود نمی خواستند و این فرهنگ را از امام حسین(ع) به ارث بردند.

وی تصریح کرد: اگر در راه رضای خدا قدم بردارید به خودساختگی رسیده و آنگاه اگر تمام دنیا در مقابل حتی یک نفر هم بایستد قادر نخواهند بود شکستش دهند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،دعا و عبادت را اسلحه اصلی ما دانست و افزود: نمی توان گفت ما فقط از این سلاح استفاده می کنیم و دیگر هیچ اقدامی نمی کنیم بلکه باید برای رسیدن به اهداف در کنار این سلاح تلاش خود را نیز انجام دهیم.

عروج با ذکر خاطره ای از شهید جهاد مغنیه و شهید تقوی که شاخصه اصلی آنها معنویت شان بود بیان کرد: چریک باید رفتارش به گونه ای باشد که مردم را به معنویت برساند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند ما باید از خودمان و درونمان بترسیم از بیرون ترسی نیست، گفت: دشمن در درون جبهه خودی وجود دارد که باید خیلی مواظب بود.

عروج اظهار کرد: کسانی که مفاسد اقتصادی دارند وقتی سابقه آنها بررسی می شود سابقه بدی نیست اما اینها به عنوان مفسد فی الارض از درون چنین فسادی را مرتکب شدند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسلام نابی که امام خمینی(ره) معرفی کرد شاکله آن ساده زیستی است که اگر خلاف این باشد دیگر مردم احساس امنیت نمی کنند.

وی همچنین با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: وقتی فرمانده این انقلاب در تبعید و پیروان وی در زندان بودند شاکله پیروزی انقلاب شکل گرفت و این عین معجزه است.

منبع:ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">