پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر؛حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدی شهر در مراسم اجلاسیه 198شهید شهرستان مهدیشهر که در عصر جمعه17بهمن ماه مسجد امام علی(ع)مهدیشهر با بیان اینکه هدف این اجلاسیه رسیدن به پیام شهداست که همان بصیرت است خاطرنشان کرد: شهدا زنده اند واین یک حقیقت قرآنی است مانند همه دیگر حقایق قرآنی.

وی در تشریح معانی بصیرت و پیام شهدا افزود: یکی از معانی بصیرت این است که وضعیت موجود را بشناسیم و بدانیم که امروز در چه وضعیتی هستیم.

بارانی با اشاره به اینکه امروز دیگر بمباران فرهنگی ،جایگزین بمباران های نظامی شده است تصریح کرد: نتایج این بمباران های فرهنگی منجر به معتاد شدن بیش از 4 میلیون جوانان این نظام گردیده است.

رئیس اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر در ادامه خاطرنشان کرد: در بمباران های نظامی شهدا برای حفظ جان خویش به پناهگاه ها پناه می بردند و امروز باید جوانان برای حفظ خویش از بمباران های فرهنگی، به نماز، ذکر خدا و اهل بیت پناه ببرند تا از خطرات درامان باشند.

بارانی اجلاسیه صد و نود هشت شهید شهرستان مهدیشهر را بزرگترین گردهمائی حماسه سازان عاشورایی در این شهرستان عنوان نمود و تصریح کرد: اجلاسیه یعنی یک دوره تلاش و کوشش برای جمع آوری همه خاطرات و مستندات شهدا.


منبع:ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">