پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

عبادتی برای قبل از خواب!

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

ازحضرت زهرا (س) نقل است که فرمودند: وقتی رختخواب خود را پهن کردم٬ حضرت رسول (ص) وارد خانه شد. پیامبر (ص) فرمود: «ای فاطمه٬ مخواب، مگر پس از آنکه چهار عمل را به جای آوری. ختم قرآن کنی، پیغمبران را شفیع خود گردانی، مؤمنین را از خود خشنود گردانی و حج و عمره انجام دهی.»

این را فرمود و مشغول نماز شد. من صبر کردم تا نمازش را به پایان رساند. گفتم یا رسول الله (ص)، امر کردی به چهار چیز که من قدرت ندارم در این وقت آنها را به جا آورم. حضرت لبخند زد و فرمود:
هرگاه بخوانی سوره توحید را سه مرتبه٬ پس گویا قرآن را ختم کرده ای. هرگاه صلوات بفرستی بر من و بر پیغمبران پس از من٬ در روز قیامت شفیعان تو خواهیم بود. هر گاه برای مؤمنین استغفار کنی٬ پس همه ایشان از تو خشنود شوند و هر گاه بگویی: «سبحان الله والحمد لله و لا اله الا الله والله اکبر» پس حج و عمره به جا آورده ای.

منبع:جام
<

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">