پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

شهید گمنام

مسئول آئین وداع با شهید گمنام شهرستان مهدی‌شهر گفت: آئین وداع با دو شهید گمنام در مسجد امام علی(ع) مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

محمود محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مهدی‌شهر، اظهار داشت: این آئین در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس از سوی مردم شهید پرور و مسولان مهدی‌شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدیران و مسئولان استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر و نیز ائمه جمعه و جماعات این شهرستان نیز در این آئین وداع حضور خواهند داشت.

به گفته مسئول آئین وداع با شهید گمنام در مهدی‌شهر، این مراسم در روز یک‌شنبه، دهم اسفندماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

محبوبی با اشاره به برنامه‌های این مراسم وداع عنوان کرد: گلباران پیکر پاک دو شهید گمنام، مداحی و سخنرانی، از جمله برنامه‌های آئین وداع با 2 شهید گمنام در مهدی‌شهر خواهد بود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این مراسم معنوی تصریح کرد: آئین وداع با 2 شهید گمنام در مهدی‌شهر به طور حتم با همراهی گسترده مردمی برگزار می‌شود که این مهم نشان از ارادت ویژه آنان به مقام شاهد شهدا دارد.

مسئول آئین وداع با 2 شهید گمنام در مهدی‌شهر بیان کرد: این مراسم به میزبانی مسجد امام علی(ع) و پایگاه مقاومت بسیج حسن‌ابن علی(ع) مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">