پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر؛محمدرضا باهنر عصر دوشنبه در اجتماع پرشور مردم شهرستان مهدیشهر در راستای برگزاری جشن انقلاب و گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: هر چه از تولد انقلاب اسلامی بیشتر فاصله می‌گیریم، وظیفه ما برابر این انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا سنگین‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز لازم است تا چرایی و چیستی وجود انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از روند تولید خودروی ملی بیان کرد: با این حال که چند سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، روند تولید خودرو نباید این‌گونه باشد، البته مرگ دست خداست و خودروی ملی یک وسیله است.

وی با اشاره به موفقیت نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای بعد از انقلاب اظهار داشت: ایران اسلامی قبل از انقلاب محتاج دکتر و مهندس بود؛ اما بعد از انقلاب اسلامی ما خودمان در حال پرورش دکتر و دانشجو هستیم و این جای تأسف است که ما در این کشور پزشک‌های عمومی بیکار و بلاتکلیف داریم.

باهنر با اشاره به افزایش بیکاری در ایران اسلامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی، 3 میلیون کارمند دولت داریم که از این تعداد، یک میلیون آن اضافه هستند و دولت نمی‌تواند به آنها تسهیلات بدهد.


منبع:فارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">