پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر

نسخه آزمایشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام علی(ع)مهدیشهر؛علیرضا خسروی عصر دوشنبه در اجتماع پرشور مردم شهرستان مهدیشهر در راستای برگزاری جشن انقلاب و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم بزرگ ایران اسلامی در برهه کنونی باید بیش از هر زمان دیگری قدر امام راحل و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی را بدانند و به اهداف آنها نزدیک شوند.

وی تصریح کرد: شهدا افتخاری برای مردم کشورمان هستند و امروز از ما توقع دارند آرمان‌های انقلاب را حفظ کنیم.

خسروی شکست در نتیجه مذاکرات را بی‌اهمیت دانست و افزود: شکست در مذاکرات خیلی مهم نیست؛ مهم رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و اقتدار جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم مهدیشهر، سمنان، سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش فعالیت‌های انقلاب اسلامی بعد از نهضت امام راحل گفت: بعد از انقلاب اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای در نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است؛ از جمله تعدد پزشک و دانشجو که این‌ها از نشانه‌های اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی وجود خانواده‌های شهدا را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است و شما مردم با حضورتان در صحنه‌ها انقلاب همیشه یاریگر این کشور بوده و هستید.

خسروی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس همه دنیا علیه ایران قیام کرده بودند، خاطر نشان کرد: توطئه جنگ صدام با ایران با همراهی همه دنیا مواجه بود؛ اگر هر کشور دیگری بود در این جنگ به سختی شکست خورده بود، اما این خون شهیدان است که این نظام جمهوری اسلامی را پایدار نگه داشته است.

وی ضمن اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: در فتنه 88 کمک دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برای همگان نمایان بود، اما شما با هدایت و بصیرت مقام معظم رهبری پیروز این میدان شدید.

نماینده مردم مهدیشهر، سمنان، سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب است تا از عوامل اصلی و رقم‌زنندگان این انقلاب تقدیر شود.


منبع:فارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">